Thursday, January 22, 2009

Usahawan Bio-Queen Buat Duit

Wahai Usahawan Teknologi Komunikasi ada satu lagi berita yang akan meletup. Jangan ketinggalan sebab ada usahawan akan buat banyak duit walaupun dalam keadaan ekonomi tidak menentu sekarang ini. Produk bernama Bio-Queen. Produk dari luar negara dan telah dijual ke seluruh dunia. Malah produk sudah berada di pasaran antarabangsa termasuk di Eropah dan US, selama 10 tahun dengan menggunakan jenama berlainan mengikut kesesuaian tempat. Di Indonesia sahaja sebanyak 24 juta sudah terjual dalam masa 3 tahun. Begitulah larisnya produk ini.

Saya cadangkan cepat-cepat jengok produk tersebut. Manalah tahu sesuai dengan empunyai badan. Takkan nak tengok saja orang sedang buat duit. Kalau kita boleh tambah sikit sana, sikit sini dalam keadaan ekonomi sekarang, saya percaya dapat juga membantu.

Bagi yang rasa-rasa akan kehilangan kerja, mungkin ini dapat membantu. Bagi mereka yang banyak masa dan tidak bekerja, ini peluang anda melangkah ke dunia Usahawan. Sebenarnya siapa saja boleh menjualnya. Kalau orang perempuan lagi sesuai.

Mereka ini sedang mencari stokis dan pengedar untuk ke seluruh negara (www.1discountshop.com).


Oh ya, dengar khabar, produk akan hanya mula berada di pasaran selepas Hari Raya Cina. Bermakna pasaran masih terbuka luas. Masih boleh meraih keuntungan besar. Dengarnya, dalam bulan Febuari dan Mac ini gerakan besar-besaran akan dilakukan untuk mencari stokis dan pengedar. Begitu jugalah pengiklanan produk. Itu rancangannya hanya tuhan akan menentukan.