Saturday, August 02, 2008

Usahawan Teknologi Komunikasi - Streamyx dan Kad i-Talk TM beri pendapatan lumayan


Usahawan Teknologi Komunikasi, dua produk TM yang telah dibincangkan dan paling senang dijual, iaitu Streamyx dan Kad i-Talk TM ternyata dapat memberi pulangan yang agak lumayan.

Sebenarnya dua minggu lepas saya telah maklumkan tentang peluang berniaga Kad prabayar i-Talk TM dan keuntungan yang boleh anda perolehi. Hari ini saya nak maklumkan satu lagi Kad prabayar i-Talk TM yang dipanggil i-Talk Buddy TM. Kad ini fungsinya sama sahaja dengan i-Talk TM biasa walaupun begitu ianya mampu digunakan menerusi komputer anda.

Memang benar bagi mereka yang biasa bercakap dengan kawan menggunakan komputer ke komputer, fasiliti ini nampaknya biasa sahaja. Tapi i-Talk Buddy ini ada keistimewaan sedikit, kerana ianya boleh memanggil talian telefon tetap ataupun mudah alih (dalam dan luar negara) dari komputer. Caranya ada disertakan di Kad tersebut.

Untuk mengetahi lebih lanjut layari i-Talk Buddy.

Kad prabayar dijual pada harga yang sama seperti Kad i-Talk TM yang biasa dan boleh didapati di TM Point atau ejen-ejen TM. Keuntungan yang boleh diperolehi juga sama seperti Kad i-Talk biasa. Bagi Usahawan Teknologi Komunikasi, ini adalah satu lagi produk yang boleh memberi anda keuntungan yang lumayan. Apa lagi kalau anda berminat berniaga layari Usahawan Telekomunikasi Antarabangsa.